Deze privacy policy is van toepassing op alle gegevens die HFCM Communicatie verzamelt en verwerkt van haar klanten en andere bezoekers van haar websites.
HFCM hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In dit Privacy policy willen we heldere en transparante informatie geven over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.
Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. HFCM houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Dit brengt met zich mee dat wij in ieder geval:
Als communicatiebureau zijn wij verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Indien u na het doornemen van ons Privacy policy, of in algemenere zin, vragen heeft kunt u contact met ons op te nemen.
Persoonsgegevens van klanten of leveranciers worden door HFCM verwerkt ten behoeve van de volgende doelstelling(en):
Grondslag voor deze persoonsgegevens is:
Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan HFCM de volgende persoonsgegevens van u vragen:
Uw persoonsgegevens worden door HFCM opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:
Persoonsgegevens van nieuwsbrief abonnees worden door HFCM verwerkt ten behoeve van de volgende doelstelling(en):
Grondslag voor de persoonsgegevens is:
Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan HFCM de volgende persoonsgegevens van u vragen:
Uw persoonsgegevens worden door HFCM opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:
Er wordt gebruik gemaakt van de tool Mailchimp. In iedere nieuwsbrief kan de ontvanger zich via de afmeldknop uitschrijven voor de ontvangst van de nieuwsbrief.
Persoonsgegevens van prospects, stakeholders en/of geïnteresseerden worden door HFCM verwerkt ten behoeve van de volgende doelstelling(en):
Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan HFCM de volgende persoonsgegevens van u vragen:
Uw persoonsgegevens worden door HFCM opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:
Wanneer u zich via onze website aanmeld voor een event of cursus, verwerkt HFCM de volgende gegevens:
Persoonsgegevens van medewerkers worden door HFCM verwerkt ten behoeve van de volgende doelstelling(en):
Grondslag voor deze persoonsgegevens is:
Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan HFCM de volgende persoonsgegevens van u vragen:
De persoonsgegevens van medewerkers worden door HFCM opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookies die wij gebruiken zijn van Google Analytics en van Vimeo. De cookie van Google wordt door ons gebruikt voor het bijhouden van bezoekersaantallen, zodat we onze website verder kunnen verbeteren. Om gebruik te kunnen maken van de video speler van Vimeo is het nodig de cookies van Vimeo te accepteren.
Indien u klant bent van HFCM en u wilt gebruik maken van de diensten van Hansman Logistiek BV. Kunt u hier de verwerkersovereenkomst downloaden.
Bent of wordt u leverancier van HFCM en verwerkt u persoonsgegevens, neem dan contact op met Ilone Hansman (ilone@hfcm.nl) zodat we een passende verwerkersovereenkomst kunnen afsluiten.
HFCM bewaart orderadministratie waar nodig 7 jaar i.v.m. fiscale verplichtingen en daarnaast vanwege civielrechtelijke contractaansprakelijkheid (gerechtvaardigd belang).
HFCM bewaart een digitaal archief met opmaakbestanden waar nodig maximaal 20 jaar (tenzij anders overeengekomen is met de klant), i.v.m. civielrechtelijke contractaansprakelijkheid (gerechtvaardigd belang).
Gegevens van oud-medewerkers bewaren wij gedurende 7 jaar na uit dienst gaan, i.v.m. fiscale verplichtingen.
HFCM draagt zorg voor een veilige wijze van archivering/opslag en vernietiging van gegevens.
De gegevens die u aan ons geeft kunnen wij aan derde partijen verstrekken indien dit noodzakelijk is voor uitvoering van de hierboven beschreven doeleinden.
Zo maken wij gebruik van een derde partij voor:
Wij geven nooit persoonsgegevens door aan andere partijen waarmee we geen verwerkersovereenkomst hebben afgesloten. Met deze partijen (verwerkers) maken wij hierin uiteraard de nodige afspraken om de beveiliging van uw persoonsgegevens te waarborgen. Verder zullen wij de door uw verstrekte gegevens niet aan andere partijen verstrekken, tenzij dit wettelijk verplicht en toegestaan is. Een voorbeeld hiervan is dat de politie in het kader van een onderzoek (persoons)gegevens bij ons opvraagt. In een dergelijk geval dienen wij medewerking te verlenen en zijn dan ook verplicht deze gegevens af te geven. Tevens kunnen wij persoonsgegevens delen met derden indien u ons hier schriftelijk toestemming voor geeft.
Wij verstrekken geen persoonsgegevens aan partijen welke gevestigd zijn buiten de EU.
Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om persoonsgegevens van u te beschermen tegen onrechtmatige verwerking, zo hebben we bijvoorbeeld de volgende maatregelen genomen;
U heeft recht op inzage, rectificatie of verwijdering van de persoonsgegeven welke wij van u ontvangen hebben. Tevens kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens (of een deel hiervan) door ons of door één van onze verwerkers. Ook heeft u het recht om de door u verstrekte gegevens door ons te laten overdragen aan uzelf of in opdracht van u direct aan een andere partij. Wij kunnen u vragen om u te legitimeren voordat wij gehoor kunnen geven aan voornoemde verzoeken.
Mogen wij uw persoonsgegevens verwerken op basis van een door u gegeven toestemming hiertoe, dan heeft u altijd het recht deze toestemming in te trekken.
Mocht u een klacht hebben over de verwerking van uw persoonsgegevens dan vragen wij u hierover direct contact met ons op te nemen. Komen wij er samen met u niet uit dan vinden wij dit natuurlijk erg vervelend. U heeft altijd het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, dit is de toezichthoudende autoriteit op het gebied van privacybescherming.
Kom langs of stel ons een vraag
Buitenvaart 1019
7905 SB Hoogeveen
KvK 80133169
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die de basisfunctionaliteit en beveiligingsfuncties van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.